آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»ارتباط»تلفن تصويري» گوشی تلفن سیسکو Cisco Unified IP Phone
  گوشی تلفن سیسکو Cisco Unified IP Phone-pic1

گوشی تلفن سیسکو Cisco Unified IP Phone

گوشی های تلفن 6900 سری جدید از تلفن های کمپانی سیسکو می باشد که به لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند و پاسخگوی نیاز های ارتباطی افراد در سطح سازمان های کوچک و بزرگ می باشد. گوشی های تلفن سیسکو سری 6900 دارای 6 مدل مختلف می باشد. گوشی تلفن 6901، گوشی تلفن تک خط 6911، گوشی تلفن دو خط 6921 ، گوشی تلفن 4 خط 6941، گوشی تلفن 4 خط 6945 و گوشی تلفن 12 خط 6961.
بیشتر مدل های سیسکو سری 6900 از اسپیکر دوطرفه پشتیبانی می کنند و استفاده از آن برای کاربر بسیار آسان می باشد. بیشتر مدل های این سری از گوشی های تلفن سیسکو قابلیت نمایش صرفا یک تماس همزمان را دارند و بیشتر برای کسانی که تجربه استفاده از تلفن های سنتی را فراموش نکرده اند مناسب می باشد. گوشی های تلفن سیسکو سری 6900 دارای کلید های ثابت برای نگه داشتن ، انتقال و کنفرانس تماس هستند و نقش این کلید ها ساده کردن کاربرد این نسل از گوشی های تلفن سیسکو می باشد.
چراغ ال ای دی سه وضعیته و دیگر کلید های میانبر نیز برای سهولت کاربرد تعبیه شده اند. نبوغ سیسکو در طرحی پایانه های ارتباطی بار دیگر در این سری تلفن دیده می شود. کاهش 50 درصدی مصرف برق در ساعات خارج از زمان کسب و کار و طراحی قالب پلاستیکی با امکان بازیافت نمونه ای از اندیشه های سبز سیسکو برای محیط زیست و اقتصاد می باشد.

ویژگی ها ی مهم گوشی تلفن سیسکو Cisco Unified IP Phone CP-6921-C-K9

2 اکانت SIP
پشتیبانی از اتصال هدست
PoE
کلید های قابل برنامه ریزی برای سهولت استفاده
اسپیکرفون دو طرفه
2 پورت شبکه


آگهی دهنده: netstock
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تلفن تصويري در تهران
آدرس: تهران ، خیابان کارگر شمالی ، بین 15 ام و 16 ام ، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شمار2 ،
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۸
بازدید: 881 بار
ایمیل: